Мансаптар
Ticketon.kz – кино, театр және цирк қойылымдары, отандық және шетелдік эстрада жұлдыздарының концерттері, тренингтер мен семинарлар, мұражай экскурсиялары мен көркем галереялар, балаларға арналған орындаулар, футбол, хоккей мен баскетбол ұлттық командаларының матчтары, сондай-ақ халықаралық деңгейдегі іс-шараларды қамтыған мәдениет және спорт іс-шараларына билеттерді онлайн-сатуға дағдыланған Қазақстандық сервис. Біз қарқынды түрде өсу үстіндеміз және Орта Азияның басқа елдерінде де өз бөлімшелерімізді аштық.
Біз – жас, позитивтіміз, жаңа ашылуларға әрқашан дайынбыз, сондай-ақ болашаққа сеніммен қараймыз. Жұмыс ортасының кеңеюіне байланысты біз өз тобымызға жаңа жұмыскерлерді іздестірудеміз. Егер сенің өздік ұйымдасу деңгейің жоғары болса, сен әрдайым ізденіс үстінде, үйренуге құштар болсаң, өзіңді талдай білсең, егер сен өзіңе керекті сұрақтарыңның жауабын таба білсең және оны өздігіңнен іске асыра алсаң, атқарған істеріңе жауапкершілік ете алып, жұмыс бабы бойынша қызықты шақыруларға дайын болсаң, электрондық коммерция өрісінде жұмыс істегің келіп, жаңа заманмен бірге қадам бассаң және де мәдениет ойын-сауық өрісіне қызығушылық танытсаң, саған тікелей түрде бізбен байланысу қажет.
Тикетон келесі қызметтерге дарынды мамандарды іздеуде:
Ұйымдастырушылармен жұмыс бойынша менеджер
Ticketon.kz бүкіл ел бойынша іс-шараларды ұйымдастырушылармен жұмыс бойынша белсенді, ұйымдастырушылармен бізбен әріптестік барысының бүкіл уақытында жетекшілік, қолдау атқаруға, келісім шарттарын тіркеуге, жарнаманы сатуға, объектілерді (мәдени іс-шаралардың өткізілетін орындарын) іске қосуға қабілетті менеджерді іздеуде.
Үміткер жұмысы оған да жағымды болуы хақ, сондықтан мәдениет және ойын-сауық саласының аясына қызығушылық танытуы тиіс.
Біз өз ісімізден шабыт аламыз.
Бұл қызметте келесі жұмысты атқару керек:
- іс-шараларды ұйымдастырушылармен жұмыс істеу;
- кездесулер өткізу;
- келесім шарттарды дайындау және рәсімдеу, сондай-ақ басқа да ресми құжаттармен жұмыс істеу;
- тұрақты есеп беру, сатылымдарды талдау және объектілердің, олармен серіктестіктің әлеуетін анықтау;
- клиенттерді әр жобада сүйемелдеу, олармен өзара әрекеттесу процесін бақылау;
- алдағы іс-шараларға жарнама сату;
- консультациялар жүргізу.
Сіздің міндеттеріңіздің сәтті орындалуы үшін сізге қажет:
- жоғары білім;
- сату процестеріне икем және осы саладағы 2 жылдан асқан тәжірибе (немесе қызмет саласында);
- спорттық іс-шараларға деген қызығушылық және осы іс-шаралар туралы жақсы хабардар болу үлкен плюс болады, біз осы бағытты күшейтуді көздейміз;
- дамыған коммуникативті икемдер;
- әр іске мұқият болу;
- нақты қойылған сөйлеу мәнері;
- үйірімділік;
- сабырлылық.
Өз тарапымыздан ұсынатынымыз:
- 5/2 жұмыс графигі, 10:00 – 19:00 (немесе 9:00 – 18:00);
- Офистің қала ортасында ыңғайлы орналасуы;
- Жас және жайдарлы ұжым;
- Корпоративті байланыс;
- Корпоративті такси;
- Компания қызметкерлеріне арналған жеңілдіктер мен бонустар.
Мекен-жайымыз: Алматы, Жібек Жолы даңғылы, 135.
Байланыс көздері:
[email protected] +7 (771) 704 00 77 Анна (HR)
PR-менеджер (Жарнама сату бойынша менеджер)
Ticketon.kz өз ресурстарымызға орналастыру үшін жарнамалық позицияларды сата алатын, үшінші тарап ресурстарына орналастыру үшін серіктестерді іздей алатын, біздің брендіміз бен біз орналастыратын іс-шараларды танымалдығын дамыту және көтеруді іске асыра алатын маркетологты іздестіруде.
Бұл қызметте келесі жұмысты атқару керек:
- Компанияның жарнамалық позицияларын сату, осы позициялардың орналасуын бақылау;
- Қолайлы шарттар бойынша, бартерлік негізде үшінші тарап ресурстарына орналастыру үшін серіктестерді, демеушілерді іздеу. Осы позициялардың орналасуын бақылау;
- БАҚ-та жарнама орналастыру үшін арналарды іздеу, серіктестермен келіссөздер және құжат айналымын жүргізу;
- Бәсекелестердің жарнамалық белсенділігін бақылау, дамытудың ең тиімді құралдарын іздеу;
- Дамыту стратегияларын әзірлеу, идеяларды құра білу;
- Қойылған міндеттерді орындау үшін Компанияның құрылымдық бөлімшелерімен өзара әрекеттесу;
- Ай сайынғы есептілікті жасау.
Сіздің міндеттеріңіздің сәтті орындалуы үшін сізге қажет:
- Маркетинг саласындағы жоғары білім;
- Сату процестеріне икемділік;
- Дамыған коммуникативті икемділік;
- әр іске мұқият болу;
- нақты қойылған сөйлеу мәнері;
- Идеяларды ойластыра білу.
Өз тарапымыздан ұсынатынымыз:
- 5/2 жұмыс графигі, 10:00 – 19:00 (немесе 9:00 – 18:00);
- Офистің қала ортасында ыңғайлы орналасуы;
- Жас және жайдарлы ұжым;
- Корпоративті байланыс;
- Корпоративті такси;
- Компания қызметкерлеріне арналған жеңілдіктер мен бонустар.
Мекен-жайымыз: Алматы, Жібек Жолы даңғылы, 135.
Байланыс көздері:
[email protected] +7 (771) 704 00 77 Анна (HR)
Міндеттері:
- Бастапқы құжаттамамен жұмыс;
- Компанияның серіктестерімен және клиенттерімен іскерлік хат алмасу және келіссөздер жүргізу;
- Поштамен жұмыс;
- Excel кестелерімен жұмыс;
- Есептерді жасау және жүргізу;
- Бас бухгалтердің басқа тапсырмаларын орындау.
Үміткерге қойылатын талап:
- ДК сенімді түрде қолдана білу (MS Office (word, excel);
- Бухгалтер немесе бухгалтердің көмікшісі қызметтерінде тәжірибенің болуы, немесе есепшілік және деректер қорымен жұмыс істеу тәжірибесі плюс болады;
- Іскерлік хат алмасуға икемділік;
- Мұқияттылық, өзін-өзі жүйелей білу мен қатал тәртіп.
Өз тарапымыздан ұсынатынымыз:
- 5/2 жұмыс графигі, 10:00 – 19:00 (немесе 9:00 – 18:00);
- Офистің қала ортасында ыңғайлы орналасуы;
- Жас және жайдарлы ұжым;
- Корпоративті байланыс;
- Компания қызметкерлеріне арналған жеңілдіктер мен бонустар.
Мекен-жайымыз: Алматы, Жібек Жолы даңғылы, 135.
Байланыс көздері:
[email protected] +7 (771) 704 00 77 Анна (HR)
Бұл қызметте келесі жұмысты атқару керек:
- Медиа-жоспарды әзірлеу және іске асыру, сыртқы жарнаманы жоспарлау;
- Пресс-релиздер, жаңалықтар, аудио және бейне сценарийлер жазу;
- Әлеуметтік желілерде ресми аккаунттарды жүргізу (концерттердің кездесулері, іс-шараларды жариялау, ақпаратты жаңарту және т.б.);
- SMM-кампанияларын бақылау және әзірлеу;
- Дизайнермен бірлестік жұмыс, дизайндар, баннерлер, т.б. бірлесіп әзірлеу;
- Жобалар бойынша полиграфияны басып шығаруды жоспарлау және ұйымдастыру (афишалар, таратуға арналған парақшалар, серіктестерге арналған полиграфия және т. б.);
- БАҚ аккредиттеу, тізімдер, фотографтармен және операторлармен жұмыс;
- Құжаттаманы бақырау;
- Әрбір жоба бойынша жұмыс туралы есеп беру;
- Жарнамалық іс шараларды даярлау (автограф-сессиялар, meet&greet, мастер-класстар, радио-стансылардағы, теледидардағы эфирлер, т.б.);
- Турлар мен іс-шаралардың жарнамалық кампанияларын шығару (лэндинг, видео және фото есептер);
- Компания сайттарын продюсерлеу;
- Тиімділік коэффиценті бойынша барлық маркетингтік арналарды толыққанды талдау.
Сіздің міндеттеріңіздің сәтті орындалуы үшін сізге қажет:
- 3-6 жылдық жұмыс тәжірибесі;
- Маркетинг саласында жоғары білім;
- Осы сала жұмыс атқару тәжірибесі үлкен плюс болады;
- Дамыған коммуникативті икемділік;
- әр іске мұқият болу;
- нақты қойылған сөйлеу мәнері;
- Идеяларды ойластыра білу.
Өз тарапымыздан ұсынатынымыз:
- 5/2 жұмыс графигі, 10:00 – 19:00 (немесе 9:00 – 18:00), құбылмалы болуы мүмкін;
- Офистің қала ортасында ыңғайлы орналасуы;
- Жас және жайдарлы ұжым;
- Корпоративті байланыс.
Мекен-жайымыз: Алматы, Жібек Жолы даңғылы, 135.
Байланыс көздері:
[email protected] +7 (771) 704 00 77 Анна (HR)
Концерттік агенттікке жобалық менеджер
Үміткер жұмысы оған да жағымды болуы хақ, сондықтан мәдениет және ойын-сауық аясына қызығушылық танытуы тиіс. Біз өз ісімізден шабыт аламыз.
Бұл қызметте келесі жұмысты атқару керек:
- Жобаны іске асыру толық барысында серіктестермен байланыс. Бастамашылық жасаған сәттен бастап қорытынды есептілікті толық аяқтаған және берген сәтке дейін жобаларды толық іске асыруды жүзеге асыру;
- PR-бөлімшемен жұмыс;
- Жобаға қойылатын талаптар мен ерекшеліктерді дайындау;
- Жобалардың концепциясын даярлау;
- Жоба бойынша барлық жұмысты жоспарлау және нәтижелерді бақылау;
- Жобалардың бюджетін қалыптастыру;
- Билеттік білікті дайындау;
- Шоуға сәйкес келетін орынды іздеу және таңдау;
- Күндерді брондау, тур графигін ұйымдастыру;
- Логистикалық жұмыстарды реттеу (әуе/темір жол/авто-көшу);
- Әуе және темір жол билеттерін сатып алу;
- автокөліктерді брондау;
- Қонақ үйлермен байланыс, таңдау, брондау;
- Тұрмыстық райдерлерді дайындау және іске асыру (киінетін бөлмелер, күзет қызметі және т.б.);
- Әс-шараларды жүргізу үдерісінде арнайы қызметтермен келісім жүргізу (полиция, ТЖМ);
- Барлық контрагенттермен келісім шартқа отыру;
- Төлем графиктерін даярлау және төлемдерді бақылау;
- Іс-шараның уақытын даярлау;
- Шоу күнінде іс-шараны іске асыру;
- Басқармалық есеп системасында жобаны жабу;
- Қаржылық есеп және құжаттама жүргізу.
Үміткерден күтетініміз:
- жауапкершілігі жоғары, байланысты дұрыс және сауатты жүргізе біледі;
- өз көзқарасыңызды дәлелдей алады және жағдайлардың шешімін «Win-Win» форматында таба алады;
- Тапсырманы орындаушыға жазбаша және ауызша түрде түсінікті жеткізе біледі;
- Excel, Word, CRM системаларында жұмыс істей біледі;
- Командамен жұмыс істей алады;
- Жаңа таныстықтарды оңай түрде жүргізеді;
- Нарықты және тенденцияларды үзіліссіз бақылай алады.
Үлкен плюс болады:
- Кәсіптік ортада кең ауқымды байланыс көздері;
- Ағылшын/қазақ тілдерін білу;
- Нарықты, бәсекелестерді және жалдаушыларды тану.
Өз тарапымыздан ұсынатынымыз:
- 5/2 жұмыс графигі, 10:00 – 19:00 (немесе 9:00 – 18:00), кейде нормаланбаған;
- Офистің қала ортасында ыңғайлы орналасуы;
- Бүкіл Қазақстан аясындағы және шетелдегі әріптестермен қызықты жұмыс тәжірибесі;
- Корпоративті байланыс;
- Компания қызметкерлеріне арналған жеңілдіктер мен бонустар.
Мекен-жайымыз: Алматы, Жібек Жолы даңғылы, 135.
Байланыс көздері:
[email protected] +7 (771) 704 00 77 Анна (HR)