Google ad services
Скачай новое приложение Ticketon

 Ashyq жүйесін пайдалану ережелері

ASHYQ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?

ASHYQ - Қазақстан азаматтары арасында COVID-19 инфекциясының таралуын болдырмау мақсатында әзірленген Мобильді қосымша. Оның көмегімен ПТР-зерттеулердің бірыңғай базасынан және ҚР Денсаулық сақтау министрлігінің COVID-19 бақылау орталығынан қоғамдық мекемелерге әрбір келушінің «мәртебесі» тексеріледі.

Нысандарға кіруге ASHYQ жүйесінде міндетті түрде сканерлегеннен кейін ғана рұқсат етіледі

«Ashyq»  қосымшасын мына жерден жүктеуге болады: 

            

Қолданбаны қалай пайдалануға болады?

  1. Сізге Ashyq қосымшасын жүктеу және ЖСН-ді пайдалана отырып, онда тіркеуден өту қажет. Нысанға кіре берісте арнайы QR - код орналастырылады.
  2. Сенбі және жексенбі күндері кинотеатрларға келушілер тек Ashyq-те «жасыл» мәртебеге ие бола алады! 
  3.  Нұр-Сұлтан қаласының Қуыршақ театрына кіру үшін жасыл мәртебе болу қажет, ал көк мәртебесі барлар ПТР тест көрсету қажет.
  4. Оны кіреберісте сканерлеңіз және түс пішімінде мәртебеңізді тексеру нәтижесін күтіңіз. Ол келесідей болуы мүмкін:

Қызыл - covid-19 үшін оң нәтиже беретін базада тіркелген. Объект қызметкерлері билет болған жағдайда да сізге келуден бас тартуға құқылы. Оны басқа күнге тапсыру немесе айырбастау қажет болады.

Сары - деректер базасында COVID-19 сынағы оң болған адаммен байланыс ретінде көрсетілген. Бұл жағдайда объект қызметкерлері билет болған жағдайда да сізге барудан бас тартуға құқылы. Оны басқа күнге тапсыру немесе айырбастау қажет болады.

Көк - ПТР тестілеу нәтижелері жоқ, Байланыс ретінде саналмайды. Сізге нысанға кіруге рұқсат етіледі.

Жасыл - деректер базасында covid-19-да теріс нәтиже беретін ПТР-тестілеуден өткен адам ретінде көрсетілген, акцина алғандар. Сізге нысанға кіруге рұқсат етіледі.

Билеттерді сатып алмас бұрын, Ashyq қосымшасын осы QR-ге апару арқылы мәртебеңізді тексере аласыз

  

Егер менде қосымша немесе смартфон болмаса ше?

Бұл жағдайда мекеме қызметкерлері өз мәртебесін қолмен – куәліктің штрих-кодын сканерлеу арқылы немесе ЖСН нөмірі бойынша тексеруді ұсынады. Сондықтан оны өзіңізбен бірге алу өте маңызды.

Егер Мен бірнеше адамға Билеттер сатып алсам, бәрі тексеріледі ме?

Дұрыс. Сондықтан әрбір компанияның өзімен бірге қосымшасы немесе ЖСН/жеке куәлігі болуы маңызды. Егер Сіздің компанияңыздың біреуі қызыл мәртебесін анықтаса, сізге келуден бас тартуы мүмкін.

Ал егер мен ҚР азаматы Болмасам?

Өкінішке орай, қазіргі уақытта Ashyq қосымшасы сіздің мәртебеңізді анықтай алмайды. Сізге мекемеге барудан бас тартылуы мүмкін.

Егер маған немесе менің серіктеріме мекемеге барудан бас тартылса не істеу керек?

Сізге алдын-ала сатып алынған билеттерді қайтаруға немесе оларды мекемеге барудың басқа күндеріне ауыстыруға мүмкіндік беріледі.

  1. Ashyq қосымшасының сканерлеу нәтижесін телефондағы скриншот ретінде сақтаңыз. Қолмен сканерлеу жағдайында нәтижені экраннан суретке түсіріңіз.
  2. Біздің қолдау қызметімізге пошта арқылы хабарласыңыз help@ticketon.kz немесе мессенджерлерде +7 (771) 936-53-53  . Тапсырыс нөмірін көрсетіңіз және Ashyq жүйесінен растайтын суретті тіркеңіз.

Маңызды! Растайтын сурет сізге Жария Офертамен бекітілген билеттерді қайтарудың стандартты мерзімдері өткеннен кейін жүгінген болсаңыз да, сатып алынған билеттер үшін қаражатты қайтаруға мүмкіндік береді. Кері жағдайда қолдау қызметінің операторы сізге қайтарудан бас тартуға құқылы.

Сатып алушы электрондық билетті қайтарған жағдайда, Оператор сатып алушыға ақша қаражатын қайтарған кезде сервистік алымды ұстап қалуға құқылы. Іс-шаралардың кез келген санатына сатып алынған билетті қайтару кезінде ұсталатын сервистік алым билеттің номиналды құнының 5% - ын немесе ұстап қалу сомасы 250 теңгеден кем болған жағдайда 250 теңгені құрайды.